2008. június 23., hétfő

Gyorsan pár dolog rólam

Nem nagyon van időnk gépelőtt ülni,de most gyorsan irunk,mi ujság velünk. A nagy meleg ellenére egész jol vagyunk:-) Megy az ubi szedés keményen(a kertünk tele van ubival) most ezzel keresünk egy kis pluszt:-) Jó lesz a nyaralásra:-) Pénteken anya napszurást kapott,de szerencsére csak egy enyhét,de azért szombaton ki volt dölve rendesen,mami vigyázott rám,mert anya csak feküdni birt a fej,a has fájástól,meg a zsédüléstől:-( De már teljesen jol van:-) Szerencsére:-) Én nagyon jó kislány vagyok,persze rossz értelemben,pakolok,mászok,kiabálok,hisztizek és minden más amit egy gyerek tud csinálni,hogy a szüleinek egy szabad perce se legyen:-) De tudok ám jó gyerek is lenni,olyankor segitek anyának takarítani,mosogatni,főzni:-) Iylenkor nagyon büszke rám anya és persze apa is:-D Már alig várjuk,hogy mehessünk a balcsira,igaz addig még sok dolgot el kell intéznünk,megvennünk is kell egy pár dolgot! Szókincsem szépen gyarapodik,egy pár új dolog: ha megkérdezik hogy hivnak mondom,hogy "Zozó" ,éneklem a zsip-zsupot,de csak annyit hogy "zsiiiippp" . Tudom hogy apa neve "öcsi" igy becézik néha mondom is neki,bár nem igazán örül neki. Köszönni igy szoktam "halihalihó" ,távirányitó - "tátitátitó", krokodil- "kokoki", traktor- "tator",ha menni akarok szolok hogy "aja tátá" vagy "apa táttá" ,kocsi-"tütüt" , szép- "sép", adjál-"agyál", ezet gyakaran mondom! Csoki-"soki", pisi-"pici", kaka-"kaka", cici-"cici" Kb ennyi,de szinte minden nap mondok valami ujjat,jah és a lényeg,tegnap odabujtam apához és mondtam neki "apa...... szetek" ( apa szeretlek),de azóta még nem hallották tőlem ezt. Apa meg dagad a buszkeségtől,hogy neki mondtam először hogy szeretem:-)

Puszi minden kis barátomnak!

3 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Gondolom is, hogy most apa 10 centire a föld felett lebeg, hogy neki mondtad ki azt a szót, hogy:szeretlek.
Puszillak:Tommy

Bianka és Karina írta...

Még mindíg csak ámulok Csajszi!!Megyek hozzád tanfolyamra!!
Pusza!

picibence írta...

Hol vagytok már??????????????????
Hiányolunk benneteket!!!!!!!!
Reméljük nincs semmi baj:o
Jelentkezzetek,mert nemsokára mentek nyaralni:-)
Pusza,picibence