2009. január 14., szerda

az első Kerivel töltött nap

Tegnap este jött a hugom nálunk,mert ma egész nap ő vigyázott Zoéra,mert anyós,anyum Jani ,mindenki dolgozott. Szerencsére a Hugomnak Timusnak,nem kellett suliba mennie,igy ő elválalta hogy ma vigyázz a keresztlányára:-D NAgyon jol elvoltak,egész nap játszottak,mesét néztek,szoval teljes volt az összhang. Nagyon szeretik amugy is egymást,de szerintem most még szorosabb lett a kapocs köztük. Ez volt az első nap,amikor csak ketten voltak,egész nap.
Őszintén meg mondom nagyon büszke vagyok a hugomra,nagyon jol elvolt Zoéval,ő a legfiatalabb keresztszülő,még csak 16 éves,de mégis ő rá számithatok a legjobban,ő az akit nem bántam meg hogy Zoé keresztanyujának fogadtam.

Kicsit dicsekedek is már : kb 1 hete csak éjszaka és ha megyünk valahová akkor van Zoén pelus,itthol napközben nincs. Nagyon ügyesen szalad a bilihez,huzza le a naciját,és elvégzi a dolgát. Ez egyébként tök amgátol jött,mert egyik reggel nem engedte,hogy pelust rakjak alá,mert azt mondta ő már nagy lány,és azóta nem engedi ha itthol vagyunk,hogy pelus legyen rajta. Annyira büszke vagyok rá:-D

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Nagyon ügyes hölgyike vagy :)
Csak vigyázz ne ess vissza :) de ha ilyen szent elhatározás volt, nem valószínű ;)
Én visszakoztam :-P
Puszi